اطلاعیه انتخاب واحد دوره تابستان

  • تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
  • نظرات : بدون دیدگاه

فرآیند ثبت درخواست انتخاب واحد دوره تابستان توسط دانشجویان:

 

۱- از طریق منوی درخواست/مجوز – زیر منوی ” ارسال/پیگیری درخواست دانشجو” اقدام به ثبت درخواست می شود.

۲- در قسمت “ارسال درخواست جدید“،طبقه بندی موضوع را “عملیات آموزشی دانشجو” و موضوع درخواست را “مجوز انتخاب واحد” و نیمسال درخواست را معادل “۹۹۳” قرار داده می شود و با انتخاب دکمه ی “ثبت” –درخواست مجوز انتخاب واحد ترم تابستان برای دانشجو ثبت می گردد.

۳- سپس با توجه به اطلاع رسانی های انجام شده در بازه ی زمانی تعیین شده بر اساس ورودی دانشجویان از طریق منوی “ثبت نام دروس دانشجو” –زیر منوی “انتخاب واحد” اقدام به اخذ دروس و انتخاب واحد می نمایند.

نکته مهم : پیش پرداخت شهریه ی ترم تابستان دانشجویان معادل (شهریه ثابت + پیش پرداخت شهریه ی متغیر) می باشد.

 

زمانبندی انتخاب واحد دوره تابستان: